ensammatankar.blogg.se

2013, juli - september

Publicerad 2013-12-28 12:54:00 i förflutet,

juli.
Det var sommar på riktigt, gräset var grönt och man kunde ligga vid sjön och läsa hela dagarna, vilket jag och P gjorde några gånger. Och sen tog jag tåget ner till Småland för att umgås med honom och hans familj i tre veckor. Det var även där jag köpte mina fantastiska rymdbyxor.
 
augusti.
I mitten av månaden kom jag hem igen, min mobil hade gått sönder så jag hade en tråkig, seg 500-kronors telefon som substitut. Och på en skolgård hittade jag en TARDIS  medan jag väntade på en kompis skulle spela en fotbollsmatch. 
 
 
september. 
Löven blev gula och jag flyttade hem. Allt detta på en ynka månad. Jag blev även dumpad av P och började plugga igen. I övrigt var september ganska händelselöst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela