ensammatankar.blogg.se

I will wait for you.

Publicerad 2013-01-23 12:40:04 i att andas,

Han har fortfarande sovit här varje natt, utom en då jag var jättesjuk. Nu har jag rethosta om nätterna och vaknar efter hostattacker som även väcker honom och han kramar om mig och stryker min rygg medan jag viskar "förlåtförlåtförlåt" för att jag vet att han ska upp 4 timmar innan jag måste kliva upp. 
Och jag är så förbannat kär, och jag vill bara säga det, att allt det här är alldeles för bra för att vara sant och att jag är rädd att förstöra allt eftersom jag är en sån jävla idiot. 
 
Hans familj kommer upp om en månad och han verkar väldigt glad över det hela och det verkar som att han vill introducera mig för sin mamma, jag vet inte ens. 

Kommentarer

Postat av: captivatedminds.blogg.se

Publicerad 2013-01-28 23:40:57

Kan du hålla en hemlis? :3 skriv till mig på kik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela