ensammatankar.blogg.se

Cause when you never see the lights it's hard to know which one of us is caving

Publicerad 2013-06-15 04:37:06 i att andas,

 
Har varit vaken hela natten, mest för att jag fuckat upp det här med att sova så brutalt att jag är rädd att missa min systers konfrimation om jag sover. 
Men jag har också varit vaken hela natten för att det är så jävla svårt att sova utom honom ändå, det är som att ensamheten bara gör sig påmind precis då fastän jag klarat hela dagen och så. Så kommer det då, som ett slag i magen ligger jag där och bara önskar att han sömnigt skulle fläta in sina fingrar i mina och jag kunde blunda och räkna hans andetag. 
Men snartsnartsnart. Just nu får jag se dåliga repriser och filmer som är så dåliga att de får gå på sämsta sändningstid 03:15 och räkna timmarna tills jag måste vara i en annan stadsdel och le med min familj, och efter det kan jag sova och 24 timmar senare är han hemma igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela