ensammatankar.blogg.se

Lite såhär tänker jag just nu.

Publicerad 2013-12-13 20:03:57 i att andas,

Nu var det liksom gjort, det var inte svårare än att kasta upp en bild på sigsjälv såhär på internet. 
Jag har länge funderat på vad jag ska göra med min blogg, och ibland har jag känt att den stora anonymiteten jag hållt i handen liksom hindrat mig från att visa mycket av mitt vardagsliv för er. 
Så därför har jag nu bestämt att, okej, ni får se hur jag ser ut. Och vi får väl se hur mycket mer jag vågar lämna ut av migsjälv i framtiden. Detta känns ändå som ett rätt så stort steg för mig! 
 
Men nu kanske jag får tillbaka min inspiration att blogga mer, vem vet! 

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-12-14 23:13:03

du är juhur fin och bra som helst så varför inte <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela