ensammatankar.blogg.se

meh.

Publicerad 2013-03-26 20:19:48 i att andas,

Sitter hemma hos min vän och kompletterar hemtentan, något jag hade hoppats vara klar med innan helgen, senast söndag, igår och nu är målet: inatt. 
Jag hatar att jag blivit så omotiverad på livet just nu, men jag vet att det kommer bli bättre så fort detta löst sig. Så fort poängen är inrapporterade och jag får pengar igen, pengar att betala hyran med, pengar att betala räkningar och mat med. 
Pengar att ge till alla jag fått mat av och pengar som gör att jag kan göra saker utan att känna mig som en snyltare. Jag är less på:
"Vi tänkte gå ut och äta idag! Vill du följa med?" 
"Det vore jättekul, men jag har inga pengar så det får nog vara denna gång." 
"Nejmen, ingen fara! Vi bjuder dig!" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela