ensammatankar.blogg.se

Watch the flames climb high into the night

Publicerad 2014-02-24 19:31:42 i att andas,

Idag sov jag hela dagen, jag vaknade 07 och var pigg, men så snart jag insåg att jag skulle behöva ta mina fötter och släpa dessa till en hörsal där jag skulle behöva titta mina klasskompisar i ögonen så kastade jag täcket över huvudet och bestämde mig för att de antagligen inte skulle sakna mig en dag.
Det är så himla löjligt ändå, hur jag skäms över att ha stått och spytt på en fest, det händer ju alla någon gång. Jag borde liksom bara borsta av det. Men varje gång jag tänker på det så går det en kall kår från ryggen ner till magen och jag blir helt stel.
Så, jag somnade om, vaknade först tidig eftermiddag och rörde mig inte ur sängen förrän vid 16-tiden.
Jag är så jävla bra på det här med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela