ensammatankar.blogg.se

Takeaway-kaffe i en hyrbil.

Publicerad 2013-01-29 00:50:29 i känslor,

Jag sitter ihopkurad i ett hörn av min säng. Jag har precis återfått andan efter en panikångestattack. Han höll om mig och när jag trodde det att det nästan var över kröp jag in under hans armar och la huvudet mot hans bröst i hopp om att hjärtat och andningen snart skulle bli bättre.
Jag gav upp tillslut och flyttade mig ur hans famn till mitt hörn av sängen. Jag vet att han måste kliva upp långt innan mig och att han har en lång dag framför sig, så jag ville inte väcka honom mer än jag redan gjort.

Ikväll har vi druckit kaffe tillsammans på McDonalds. Det enda stället som var öppet efter att han slutat jobba för kvällen och påväg hem till mig i hyrbilen han kör la han handen på mitt lår och det kändes så bra. Lite: Ett liv med honom kan jag verkligen tänka mig att ha.
Ett liv med han som alltid ser på mig som om jag är den enda i världen som betyder något. Som om jag är den allra viktigaste och som kysser mig på morgonen när jag vaknar och säger att det är det bästa med morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela