ensammatankar.blogg.se

I'm addicted of the way I feel when I think of you.

Publicerad 2013-11-28 03:20:03 i känslor,

Min hud brinner på insidan, varje fiber av min kropp vibrerar vid tanken på honom. Och jag sa verkligen till migsjälv helvete, du ska inte, du ska inte falla. Det är aldrig värt det. Men ändå ligger jag här i min säng och det enda jag kan tänka på är när han pussade mig när jag stod i trosor och borstade tänderna hemma hos honom. 
När jag ligger under täcket kan jag höra Äventyret bakom mitt öra, när han mumlade i mitt hår att jag luktar gott. 
Och jag minns fortfarande hur hans skäggstubb kändes mot mina fingertoppar. Mitt hjärta slår snabbare när jag ser honom i min instagramfeed och jag undrar mest av allt om han tänker på mig. Och så tänker jag på att han vill ses igen i helgen och jag kommer nog vara mer nervös då än förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela