ensammatankar.blogg.se

I eat my dinner in my bathtub

Publicerad 2014-07-04 22:45:00 i att andas,

Jag skulle så gärna vilja börja blogga mer kontinuerligt, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det är början av juli, min familj har rest bort för semester och jag bor helt själv i en stor lägenhet som vanligtvis rymmer fyra personer. Jag lagar min egen mat, jag handlar min egen mat och jag går och lägger mig när jag vill. Jag är ute hur länge jag vill på kvällarna och kan snubbla in rödvinsfull tidigt på morgonen utan att behöva smyga.
 
Jag bjuder hem Spänningen till mig för att se film och bada skumbad. Och även om han är upptagen alla gånger jag frågat så vet jag att han kommer komma förbi någon dag. Jag bara känner det på mig.
Och när det kryper i mig av ensamhet så städar jag och sorterar mina böcker efter färg.

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2014-07-06 16:51:53

dödsmysigt med badkar ju!

Svar: ja eller hur?! <3
ensammatankar.blogg.se

Postat av: vardagligt.webblogg.se

Publicerad 2014-07-07 13:33:48

Åh, din blogg och dina texter. Kärlek på de! <3

Svar: Åh, puss! Så himla glad jag blir <3
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela