ensammatankar.blogg.se

måndagslista // I don't like mondays.

Publicerad 2014-03-24 22:24:00 i att andas,

Hur ser din skrivbordsbakgrund ut?
 
 
 En bild du tar med photobooth nu tack!
 
 

Tre saker du har gjort idag:
- varit på jobbet
- kramats med Spänningen i hans soffa.
- kom ca 2 minuter sent till jobbet, vilket resulterar i att jag nu måste bjuda min utbildningsgrupp på fika. Det var inte värt de extra minuterna i sängen.

Det tråkigaste som hänt i år?
Allt bråk med min familj tror jag. Det har varit så himla jobbigt faktiskt.


Det bästa som hänt i år?
Det är nog två saker, 1) att jag får läsa statsvetenskap med ungefär världens bästa människor och 2) att jag nu fått jobb med ungefär likvärdigt bra människor. Alltså, åh!

Tre senaste sms:
"härligt bara att kliva in, dörren är öppen. :*" - Spänningen
"Oj, hade telefonen på laddning såg först nu! :/" - barndomsvän
"Så, vad blir det för fika imorgon? ;)" - kollega

Nuvarande besatthet:
musik: Caliv Harris - Summer
tv: Carrie Diaries, HIMYM och Girls
kläder: Att använda alla mina kläder som om de var nya, pga ingen på jobby har ju sett dem! Åh.
mat: Havregrynsgröt i alla dess former!

Det mest romantiska som hänt på senaste:
romantiskt som hänt mig: när Spänningen pussar mig i nacken när han vaknar på morgonen och han tror att jag  fortfarande sover.
romantiskt jag gjort: När Spänningen var sjuk förra veckan och var hemma från jobbet så tog jag bussen hem till honom efter jobbet och höll honom sällskap, det är väl så långt min romantiska ådra sträcker sig.

Ett jobb du aldrig kommer kunna ha:
Jag är så himla svag, så ca alla jobb som kräver starka lyft och sånt. Det går bara inte.


Tre saker i ditt skafferi:
1.  havregryn
2. snabbkaffe
3. vaniljstänger


Något du inte gillar hos andra:
Folk som är alldeles för självgoda. Nej, sånt tycker jag inte om.


En dålig sida hos dig själv:
Jag är ibland alldeles för snäll och tror det bästa om människor, detta leder oftast till att jag blir så himla ledsen och besviken på människor.
Sedan är jag hemsk dålig på att ta tag i saker, exempelvis så har jag ett halvskrivet mail på min dator som jag borde skrivit klart för typ en vecka sedan men det har bara inte blivit av.

En maträtt du är sugen på prick nu:
Har haft cravings efter isterband och dillstuvad potatis i flera veckor, det är så gott!

Helgplaner?
Har ännu inga planerade. Vi får väl se vad som händer, kanske får kramas lite med Spänningen eller något.

Kommentarer

Postat av: Stubborn kid ✞

Publicerad 2014-04-05 10:52:28

Hittade precis hit till din blogg, och oj så fin den är.

Svar: tack du fina! <3
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela