ensammatankar.blogg.se

måndagslista

Publicerad 2015-01-26 16:53:03 i att andas,

Hur mår du?
Jag mår rätt bra faktiskt, om man bortser från att jag fick en hjärnskakning i helgen. Men nu börjar det bli lättare att koncentera sig och hålla sig vaken. Och vilken tur jag har som är ledig tills på torsdag.

Vad önskar du just nu?
Lite midre hjärnskakning och att det blir en ny vecka så att jag får börja på mitt nya jobb. hurra!

Vad har du ätit idag?
Ostsås med bacon och rotsaker med pasta, och lite godis i sängen.

Vad ska du göra imorrn?
Städa och tvätta hade jag tänkt!

Och ikväll?
Jag ska ligga i sängen och se på serier och tycka synd om migsjälv. Mycket bra idé tycker jag.


Vem saknar du?
Jag saknar min morfar och gammelfarmor så otroligt mycket. Planerar att hälsa på min morfar innan sommaren, och min gammelfarmor som bor utanför Berlin i sommar.

Senaste köp?
Köpte en kofta och en grön transparent kofta på bloppis idag, så himla värt.

Vad skrattade du senast åt?
När jag och J såg Archer imorse, typ världens roligaste serie.

Vad grät du senast åt?
Lördags efter att jag ramlat och slagit huvudet och inte mindes de senaste 30 minuterna, riktigt läskigt var det.

Vem sov du senast med?
J <3

Vad läser du just nu?
Jag har precis börjat läsa Looking for Alaska igen, av John Green <3

Senast sedda film?
The Mazerunner, helt okej film faktiskt!

Vilken svordom använder du mest?
Fan och helvete skulle jag tro, mest det senare faktiskt.

Vem var den senaste som ringde dig?
En sjuksköterska från där jag sjukskriver mig för att höra när jag kommer tillbaka till jobbet!

Senast 3 inkomna sms?

J: Du sov så djupt att jag inte ville väcka dig. Om du går, stäng bara dörren efter dig. Tror inte någon vill ta sig in. Puss

Min styvmamma: Okej vad bra!

Telia: Tack för ditt köp, Mvh Telia

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

"Sover kvar här inatt! Mår bra, trött men inget illamående eller så!"

Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi, persika och jordgubbar

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, typ ingen.. Eller med mina nya glasögon kallar alla mig Harry Potter.

Vad är du rädd för?
Framtiden typ, riktigt oklart vad som händer.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Älskar Phil i Modern Family och Hanna i Girls

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min bästa vän från gymnasiet som skrattade åt min "jag ramlade och fick hjärnskakning"-historia. haha.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska! och ännu mer tyska!

Vart vill du åka just nu?
Berlin, berlin, berlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela