ensammatankar.blogg.se

2013, oktober - december

Publicerad 2013-12-30 11:29:24 i förflutet,

oktober
Jag började känna mig som hemma i mitt nya rum och den första snön kom.
 
november
Det var inte så himla kallt ute, så jag kunde fortfarande använda min höstjacka i mitten av november. Och i slutet av månaden provsmakade jag och mina vänner årets glögg och så julpyntade jag hemma. 
Dessutom träffade jag Äventyret denna månad, men det syns inte så mycket på min instagram tyvärr!
 
december.
Jag fick gosa med världens mysigaste hund när vi bakade pepparkakor och lussebullar. Han heter Lego och vi hade det himla bra tillsammans. Dagen efter fyllde jag 22 år, och sen töjde jag mina öron lite till, så att de skulle vara symetriska och fina. Vad jag inte visste då var att jag 48h senare skulle behöva ta ut pluggarna eftersom min kropp skapade en allergisk reaktion som försvar till hela "töja-öronen"-situationen.
Jag drack även glögg med mina bästa feministvänner och sedan så drack jag pfefferminzschnaps med bästa vännerna och gick ut på gayklubb. Och för några dagar sedan var himlen så otroligt fin att jag var tvungen att visa min instagramfeed det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela