ensammatankar.blogg.se

Hej alla, såhär ser jag ut!

Publicerad 2013-12-13 18:50:00 i att andas,

 En bild på dig nu:
(hejdå anonymiteten på internet)
Ditt skrivbordsunderlägg på datorn:
 
Högst upp i din facebook-feed just nu:
 
 
 
 
Din senast pinnade bild på Pinterest:
 
Låten som spelas nu i ditt Spotify:
Sammy Davis Jr. - Movits!

Senaste nedladdningen i itunes?
Någon gammal podcast av Filip och Fredrik!

Senast skrivna anteckningen i din mobil?
Om du vill förolämpa någon riktigt ordentligt kan du dra till med: 
"Dir hat man wohl ins Gehirn geschissen und das Umrühren vergessen!"
(Vilket kort och gott betyder "Dig har man väl bajsat i hjärnan på och glömt röra om!")

Din plan för kvällen?
Jag har faktiskt inga planer för kvällen ska bara sitta hemma, woop!

Kommentarer

Postat av: Emilias art & design

Publicerad 2013-12-13 18:57:06

Fin blogg du har!
Kolla gärna in min, jag designar och tillverkar egna smycken m.m.
Ha en fin luciakväll! :)

Svar: Så mycket fint du hade! Gör du töjningssmycken till öron också? Ha en trevlig kväll!
ensammatankar.blogg.se

Postat av: Emilias art & design

Publicerad 2013-12-13 19:10:32

Sv:Tack! ^^Nej tyvärr så gör jag inte det, men kan ske något jag borde testa att göra i framtiden.

Svar: Då får du höra av dig! :)
ensammatankar.blogg.se

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-12-13 19:12:40

får jag låna?

Svar: låna på!
ensammatankar.blogg.se

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2013-12-13 19:36:13

Hej det är Julia.
Jag tycker om dig.

Svar: Hej julia <3 Jag tycker om dig med!
Vilket mysigt sammanträffande att du läser min blogg
ensammatankar.blogg.se

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2013-12-13 19:40:30

Jag har gjort det sedan forever i princip. Jag har aldrig kopplat att du är du. Men jag är glad att jag kopplade nu. Är det okej att jag fortsätter läsa? <3

Svar: Hihi, jag vet <3 Och jag har typ ba: åh, hon läser och jag vet vem hon är fast hon har inte fattat att det är jag! <3 Ja, det är helt okej :))))
ensammatankar.blogg.se

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2013-12-13 20:43:55

Så lurig du är ^^ Tack ska du ha, din blogg är en stor favorit ska du veta!

Postat av: Karin

Publicerad 2013-12-16 16:49:50

Så fin du är!:)

Svar: Tack!
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela