ensammatankar.blogg.se

Men jag går inte isär, när jag går med dig.

Publicerad 2013-12-30 17:12:01 i känslor,

Jag vet inte om jag är ledsen över att Äventyret sa att det var nog nu, eller om jag är lättad. Nu slipper jag se film med honom, sitta bredvid honom och känna hur gott han luktar för att sedan komma ihåg det när han flyger hundratals mil bort. 
Jag slipper skapa minnen med honom, bortsett från de slumpmässiga möten vi haft och de som involverat öl på barer jag vanligtvis ändå inte går på. Jag slipper gå sönder, sakna och hoppas att han inte träffar någon i Tyskland. Jag slipper sitta och vänta på att han kommer tillbaka. 
Men först är det avskedsfest och jag ska gå dit, och jag ska skratta och le, som om det inte rörde mig alls att han sa att han inte kan vara med mig. Jag ska smyga iväg med honom runt ett hörn, hångla och sedan säga; hejdå och tack. Vi kanske ses någonstans, någongång. 

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2014-01-02 06:05:13

Det gör så jävla ont att vara kär.

Svar: ja. :(
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela