ensammatankar.blogg.se

Kärleksbrev eller hemligheter, det väljer du själv.

Publicerad 2013-11-10 23:42:28 i att andas,

Fina ni,  jag har nu lagt till en ikon i sidomenyn som ni kan klicka på och således skicka mig ett litet mail, jag tänkte att det kunde vara kul, för er och för mig. 
Ni kanske har någon hemlighet ni vill anförtro till någon, eller kanske vill ni berätta om den där dödsfina killen eller bara prata om allt från problem till hur bra livet är. Ni kan även skicka frågor till min mail om ni inte vill ställa dem i kommentarsfältet. Vad det ni än har på hjärtat så är det bara skicka iväg ett litet brev. 
Så skriv på sötnosar, ensammatankar(at)hotmail(punkt)se
 
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-11-11 01:28:58

vill hellre skicka brev <3 skriv din adress i ett sms/på fejjan <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela