ensammatankar.blogg.se

Lately I've been losing sleep.

Publicerad 2013-10-16 10:54:00 i att andas,

Hur ser du ut när du är nyvaken?
 
 
Vilken dag är det idag?
Det är en fin oktober-onsdag
 
 
Vad ska du göra ikväll?
Jag ska gå på en promenad och kanske dricka kaffe med en nyfunnen vän.
 
Säg två bra uttryck:
"Fräsigt!" och "You go, Glen Coco!"
 
Vad blir du glad av få höra att du är?
Jag blir glad när folk säger att jag är allmänbildad och smart. Fast sen blir jag extra glad om någon säger att jag är söt också.
 
 
Vem saknar du?
Jag saknar P, men det är ganska uppenbart. Om det inte räknas så saknar jag faktiskt mina vänner som jag inte träffat så mycket sedan jag flyttade hem till mina föräldrar.
 
Vad är du bra på?
Jag är otroligt bra på att vara uppe alldeles för sent och att komma ihåg helt irrelevanta saker, typ triviala fakta ingen bryr sig om.
 
 
Vad vill du ha?
Just nu skulle jag ge rätt mycket för en drömfri natt faktiskt!
 
Vem är du kär i just nu?
Jag är nog inte kär i någon alls just nu, och är bra ändå.
 
Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Plugga, blogga mer än bara sporadiskt och jag har ännu inte klippt mig!
 
Vad bävar du inför?
Dagen då livet kommer ikapp mig,
 
 
Vad händer i helgen?
I helgen ska jag packa ihop mitt studentrum och sedan flytta alla saker hem till mina föräldrar och få ha ett eget litet flickrum igen.
 
 
Vad ska du göra i höst?
Förutom att ta tag i mina studier, ingenting alls.

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-10-16 12:13:07

Snor listan om det är okej?

Svar: Visst!
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela