ensammatankar.blogg.se

Repeat/Reverse/Rebuild

Publicerad 2013-10-22 02:58:31 i att andas, listor,

Hur lång är du? - Jag är väl någonstans mellan 175-175cm lång.
Vad vill du bli när du bli stor? - lycklig.
Vad pluggar du? - Litterturvetenskap!
Har du långt hår? - Så himla relativt, det beror ju på vad man tycker är långt liksom. Mitt är till axlarna ungefär!
Vilken hårfärg har du? - Mörkbrunt med inslag av rött från gamla färgningar.  
Sminkar du dig? - Ja, när jag känner att jag vill och orkar, oftast kastar jag på mig lite eyeliner och concealer. 
Har du haft sex senaste månaden? -  Nej.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Grönt och rosa. 
Har du kysst någon idag? - Nej

Bor dina föräldrar ihop? - Nej.
Vem är bäst, mamma eller pappa? - Pappa.
Hur många syskon har du? - två.
Vad är det senaste du sa till din mamma? - "Då ringer jag och påminner dig om det innan helgen."
Hur många ställen har du bott på? - Om vi räknar ställen som i bostadsorter, tre. Om vi räknar bostader: ungefär 10.
Vem i din familj stör du dig mest på? - mamma
Vilken familjemedlem är snällast? - min yngsta syster.
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag och min yngsta lillasyster, som jag numera får träffar varje dag eftersom jag flyttat hem, brukar hitta på saker tillsammans ganska ofta. Se på film, ha spa-kvällar med ansiktsmasker, ha skräckfilmsmaraton på helgerna och sedan sova tillsammans för att vi skrämt upp varandra. 
Det bästa är nog att vi inte ens är blodsliga syskon utan jag träffade henne första gången när hon var 5. Och nu är vi som bästa vänner och syskon samtidigt, så himla bra!

När var du senast med nån kompis? - Idag, vi drack kaffe och sedan drog vi ut på campus och hängde upp talgbollar till fåglar i ett träd. 
Vem sov du hos senast av dina kompisar? -  mina två bästisar, som är så fina och tar hand om mig hela tiden <3
Kompis som du har känt längst? - (alltså, det är ju så grymt svårt att göra denna sektion utan att namnge mina vänner pga vill inte det) Den jag känt längt, om man ska räkna någon jag fortfarande pratar med så är det en gammal vän som jag umgicks med jämtjämtjämt när jag gick i högstadiet och vi träffades igen när jag låg inlagd på psyk, för som tur i oturen var hon också där!
Vem känner dig bäst? - A. tror jag, men det är nog mest för att vi var ju ett par i 1 1/2 år och nu är vi supernära vänner och då blir det nog så. Han är bra.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej.

Har du bytt om idag? - Ja, jag bytte nog tröja fyra gånger innan jag träffade upp A. idag, det var lite jobbigt, kände mig ful i allt. 
 Favorittröja? - jag har ett par varma stickade tröjor från Monki, så himla fina till strumpbyxor och fantastiskt bra nu när det är minusgrader ute!
 Har du gett bort kläder någon gång? - Ja, brukar försöka ge bort kläder jag inte använder till vänner som vill ha dem, alternativt ge det till röda korset. 
 Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Det händer väl hela tiden. Jag impulsköper ofta saker på rea, som jag sedan aldrig använder igen. 
Vad använder du för skor? - Allt från converce till högklackat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela