ensammatankar.blogg.se

Suddenly you're standing still.

Publicerad 2013-10-18 02:05:18 i att andas,

Idag när jag klev upp och gäspande gjorde kaffe mötte mig denna syn när jag skulle ta en cigarett i väntan på en varm kopp kaffe innan skolan.
Snön virvlade ner från himlen och la sig som ett tunnt skynke på marken, nu var det inte kvar hela dagen, men jag hann minsann känna lite snö under skorna och innanför halsduken påväg till universitetet. 
Jag orkade inte ens klaga på att det var minusgrader och att jag inte hade en varmare jacka än min tunna höstjacka. Det var en fin dag! 
 

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-10-18 08:02:14

SNÖÖÖÖÖÖ <3

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Publicerad 2013-10-18 10:31:40

Det ser ljuvligt ut :)

Svar: Ja, det var jättemysigt!
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela