ensammatankar.blogg.se

You don't have to be afraid to have feelings.

Publicerad 2013-10-20 02:45:21 i att andas,

Det har gått veckor sedan mitt liv förändrades, på gott och ont. Jag är rätt lättad över hur allt har blivit faktiskt. Mitt hjärta gör inte ont som jag trodde att det skulle göra, jag vaknar inte gråtande, krampartat saknande. 
Nej, jag mår faktiskt bra nu, och jag tänker ibland på att jag och han kanske kan upprätthålla en vänskaplig relation någon gång snart. .
 
Men jag är också ganska besviken, alla vänner jag har, alla vänner som faktiskt inte hörde av sig. Alla vänner som faktiskt bara hade behövt ta sin telefon och ringa mig. Bara säga hej, jag bryr mig om dig. Allt blir nog bra ska du se. behöver du något? Jag saknar dig.
Jag är så besviken på just dem, jag är den här vännen som alltid finns där. Ringer/smsar såfort jag blir lite orolig och försäkrar mig om att personen inte mår dåligt/stressar ihjäl sig och dylikt. 
Jag finns alltid där, lyssnar på mina vänners problem och försöker hjälpa och stötta. Men det är tyvärr inte lika många som gör samma sak för mig. 
Och jag vet inte hur jag känner, det är jobbigt och jag känner att jag inte får ta plats i vissa av mina relationer. Och det vill jag kunna göra.

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2013-10-20 12:25:15

fast sen berättade du heller inte och det är svårt med hundra mil ifårn :c

Svar: fast, alltså jag menade ju inte dig. Jag hade massa vänner här som visste exakt vad som hände och som ännu inte hört av sig. :/
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela