ensammatankar.blogg.se

For all the singles and brokenhearts let’s swim in our own pool.

Publicerad 2014-02-15 21:43:02 i att andas, känslor,

 De senaste veckorna har jag som plåster på alla mina öppna sår träffat en man, låt oss kalla honom Sundmaður, som är sådär trevlig, skedar en hela nätterna, luktar gott och fnissar åt ens skämt även fast de inte är roliga alls.
Han ger en kaffe i sin soffa på morgonen och de två gånger jag sovit hos honom har vi suttit tätt intill varandra och tittat på diverse skidtävlingar, han har exalterat hoppat till när något extraordinärt hänt som han sedan fått förklara för mig. Och idag skrek vi i kör när Sverige tog hem guldet i skidstafetten.
När jag sedan skulle gå hem och han skulle åka till sin träning så skildes vi åt i trapphuset och han kysste mig och när jag vände mig om för att gå höll han kvar mig och kysste mig igen. Sedan gick vi åt varsitt håll och vinkade glatt hej då.

Kommentarer

Postat av: V&L

Publicerad 2014-02-15 21:56:17

Låter grymt mysigt!!

Svar: åh ja, <3 puss på dig!
ensammatankar.blogg.se

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2014-02-15 22:55:52

är breakupsex bra, då? äventyret flyttade ju precis nyss.

Svar: jag vet inte om jag skulle kalla det breakupsex, vi träffade samma helg som äventyret åkte, det kanske var lite för att glömma bort honom. Men å andra sidan tror jag att äventyret var en fantasi, något helt ouppnåeligt för mig. Medan denna kille faktiskt bryr sig mer om mig som person, skulle jag tro. Vem vet.
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela