ensammatankar.blogg.se

I can't stop.

Publicerad 2014-02-26 01:17:00 i att andas,

Jag tänkte att vi skulle ta en liten stund och prata om mitt hår, som på något vis fått vara den del av mig som fått ta mest stryk sen jag blev ledsen igen. Det gör inte så mycket för min del, hår växer ut och förändringar är ju alltid trevliga.
Så det började med att jag rakade nacken, trots att mina föräldrar var enorm emot det, sa att jag var en sen tonårsrebell och skrattade. Först var håret som en mysig kattpäls, men snart rakade jag ner det till 1 mm, som på bilden ovan till höger. Sen bestämde jag mig efter någon månad att det inte var nog och rakade sidecuts som sedan gick ihop med min rakade nacke, detta ser ni till vänster.
 
 
 
Men detta var inte nog, och jag kände att min numera enorma undercut kanske inte passade mig så himla bra, så jag klippte av resterade hår, och plötsligt hade jag en bob-liknande frisyr. Något som jag blev förvånansvärt nöjd över. Och det säger väl en del från tjejen som aldrig kliipt håret kort efter 2008.
 
Och min undercut är kvar, som en välbevarad hemlighet under det lilla hårsvall jag har kvar.
Dessutom färgade jag det svart ikväll, så nu är det nog med hårförändringar för ett tag framöver i alla fall, vi får väl se vad nästa steg blir.

Kommentarer

Postat av: bulldozer.blogg.se

Publicerad 2014-02-26 03:00:55

Men jäklar vad snyggt! Önskar att jag vågade ge mig på något liknande, bara klippa av allt.

Svar: men tack finaste du! klipp av det ba, det växer ju ut. <3
ensammatankar.blogg.se

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2014-02-26 05:12:00

åh!! är så avis på att du passar i ALLT

Svar: men jag vill vara lika fin i coola hårfärger som dig?!
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela