ensammatankar.blogg.se

Ni är så himla bra!

Publicerad 2014-02-18 09:49:12 i att andas,

Jag vill först och främst tacka alla som skrivit i mitt förra inlägg ( och ni som inte gjort det, spring iväg och gör det nu på studs!) ni är så himla fina och snälla allihop.
Såhär en tisdagsmorgon då jag sitter och stirrar ner i kaffet och försöker ta mod till mig för att gå till campusområdet så känns allt så mycket bättre när jag läser alla era vänliga ord.
 
Jag har klippt av mig ännu mer av mitt hår, det känns som om det har blivit ett utlopp för min ångest, att klippa av håret så fort jag mår ett uns dåligt, nu har jag matchat min snaggade nacke med matchande sidecuts, och jag kan inte säkert säga om jag ångrar mig eller ens om det passar mig. Men äsch, hår växer ju ut, det gör det ju alltid så.
 
Förresten, ni vet väl om att ni kan kasta iväg frågor till min ask-inbox eller maila mig ensammatankar @ hotmail .se
 om det skulle vara något! Svarar så fort jag kan :)

Kommentarer

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2014-02-18 10:49:02

visa håret!!

Svar: Kolla insta!!!!
ensammatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela